Γιατί σας μισούμε. Γιατί σας πολεμάμε.

«Είναι εκδίκηση, ξεκάθαρα!» λέει ένας


«Ότι έσπειρες θα θερίσεις» λέει η άλλη.

«Μα μόνο τρελοί θα στοχοποιούσαν παιδιά», λέει αγανακτισμένα ο τρίτος.

Οι παραπάνω αλλά και πολλοί άλλοι, θεωρούν πως τα κίνητρα των επιθέσεων της ISIS είναι η εκδίκηση για τη πολιτική της Δύσης στη Μέση Ανατολή. Αν και το έχουμε αναλύσει το ζήτημα σε παλαιότερο άρθρο που θα βρείτε εδώ, νομίζω πως πρέπει να το ξαναδούμε το θέμα διότι, όπως φαίνεται, αρνούμαστε να καταλάβουμε γιατί δεχόμαστε τρομοκρατικές επιθέσεις.

Η θέση μας από τη πρώτη στιγμή ήταν και παραμένει πως οι Ισλαμιστές δεν βρίσκονται σε άμυνα, δεν αντιδρούν σε πολιτικές και δεν ενδιαφέρονται για αυτές. Αν κάποιοι από εσάς διαφωνείτε με αυτό, ελάτε να δούμε τι λένε οι ίδιοι οι Ισλαμιστές μέσα απο τις σελίδες του περιοδικού Dabiq που εκδίδει η ίδια η ISIS. Πρόκειται για περιοδικό που είναι σχεδιασμένο να στρατολογήσει μουσουλμάνους από τη Δύση. Διαβάστε το και σκεφτείτε λιγάκι ποιο είναι το μήνυμά του, πως έχει τοποθετηθεί μαρκετινίστικα. Στον δυτικό μουσουλμάνο άνδρα του λέει «έλα μαζί μας και κανείς δεν θα σε ξανακοροϊδέψει, κανείς δεν θα σε κάνει να νιώσεις άσχημα, θα έχεις σκλάβες του σεξ, όσες γυναίκες θες και θα σου δώσουμε ένα όπλο ώστε να σκοτώσεις όποιον προσπαθήσει να σου αρνηθεί τα παραπάνω». Δύσκολο να αντισταθεί κάποιος.

Αρχικά να πω πως το περιοδικό, που μπορείτε να βρείτε εδώ, είναι εντυπωσιακά καλοφτιαγμένο, αν μπορείτε να ξεπεράσετε τις αιματηρές εικόνες αποκεφαλισμών και αυτό είναι κακό. Είναι κακό διότι δείχνει πως στην ISIS έχουν μπει και άτομα με γνώσεις και όχι μόνο αμόρφωτοι βοσκοί που βρήκαν ένα AK-47 και άρχισαν να πυροβολούν τενεκεδάκια.

Στο άρθρο που λέγεται Why we hate you and why we fight you (σ30), οι Ισλαμιστές μας λένε τα παρακάτω:

Αμέσως μετά την ευλογημένη επίθεση σε ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης σοδομιτών σταυροφόρων από τον mujahid Omar Mateen, Αμερικανοί πολιτικοί έσπευσαν να πουν πως πρόκειται για ένα έγκλημα μίσους, μια πράξη τρομοκρατίας και μια πράξη βίας χωρίς νόημα. Ένα έγκλημα μίσους; Ναί. Οι Μουσουλμάνοι αναμφισβήτητα μισούν τους φιλελεύθερους σοδομιστές, όπως κάνει και οποιοσδήποτε που έχει άθικτη την ανθρώπινη φύση του. Μια πράξη τρομοκρατίας; Σίγουρα. Στους Μουσουλμάνους έχει δοθεί εντολή να τρομοκρατήσουν τους άπιστους εχθρούς του Αλλάχ. Αλλά μια πράξη χωρίς νόημα;

Κάποιος θα πίστευε ότι ο μέσος Δυτικός, μέχρι τώρα, θα είχε εγκαταλείψει το κουρασμένο ισχυρισμό ότι οι ενέργειες των μουτζαχεντίν – που έχουν επανειλημμένα δηλώσει τους στόχους, τις προθέσεις και τα κίνητρά τους – δεν έχουν νόημα. Εκτός αν πραγματικά – και αφελώς – το πιστεύετε πως τα εγκλήματα της Δύσης κατά του Ισλάμ και των Μουσουλμάνων, είτε προσβάλλουν τον Προφήτη, καίνε το Κοράνι, ή διεξάγουν πολέμου εναντίον του Χαλιφάτου, δεν θα προκαλέσουν βίαια αντίποινα από τους μουτζαχεντίν, ξέρετε πολύ καλά πως οι επιθέσεις που έγιναν από τον Omar Mateen, τον Larossi Aballa και πολλούς άλλους πριν και μετά από αυτούς σε εκδίκηση για το Ισλάμ και τους μουσουλμάνους έχουν απόλυτο νόημα. Το μόνο πράγμα χωρίς νόημα θα ήταν για να μην υπάρχουν βίαια, σκληρά αντίποινα από τη πρώτη στιγμή!

Προσέξτε πως οι συγγραφείς Ισλαμιστές δεν μιλούν για πολιτικά κίνητρα. Δεν ενδιαφέρονται για τους Παλαιστίνιους που σκοτώνει το Ισραήλ, ούτε για τις βόμβες που ρίχνουν οι ΗΠΑ. Με σειρά προτεραιότητας επιλέγουν να αναφέρουν τον Προφήτη, το Κοράνι και το Χαλιφάτο.

Συνεχίζουν δίνοντάς μας 6 λόγους για τους οποίους μας μισούν και μας πολεμούν.

Λόγος 1ος

Σας μισούμε, πρώτα απ ‘όλα, επειδή είστε άπιστοι. Απορρίπτετε τον Αλλάχ, είτε το συνειδητοποιείτε είτε όχι, λατρεύοντας άλλους αντί Αυτόν, Τον βλασφημείτε ισχυρίζοντας ότι έχει ένα γιο, φτιάχνετε ψέματα εναντίον των προφητών και των αγγελιοφόρων Του και επιδίδεστε σε κάθε είδους Διαβολικές πρακτικές. Γι ‘αυτό είχαμε την εντολή να δηλώσουμε ανοιχτά το μίσος μας για σας και την εχθρότητά μας προς εσάς.

Επιπλέον, όπως η έλλειψη πίστης σας είναι ο πρωταρχικός λόγος για τον οποίο σας μισούμε, η έλλειψη πίστης σας είναι ο πρωταρχικός λόγος για τον οποίο σας πολεμούμε, καθώς μας δόθηκε η εντολή να πολεμήσουμε τους απίστους μέχρι να υποβληθούν στην εξουσία του Ισλάμ, είτε αλλάζοντας πίστη, είτε πληρώνοντας Jizyah (φόρος των άπιστων) – για όσους δοθεί αυτή την επιλογή – και να ζουν σε ταπείνωση υπό την κυριαρχία των μουσουλμάνων.

Λόγος 2ος

Σας μισούμε γιατί οι κοσμικές και φιλελεύθερες κοινωνίες σας επιτρέπουν τα πράγματα που απαγορεύει ο Αλλάχ, ενώ απαγορεύει πολλά από τα πράγματα που επέτρεψε, ένα ζήτημα που δεν σας αφορά διότι διαχωρίζετε τη θρησκεία από το κράτος, παρέχοντας έτσι ανώτατη εξουσία στις ιδιοτροπίες σας και επιθυμείτε μέσω των νομοθετών που ψηφίζετε στην εξουσία. Με τον τρόπο αυτό, επιθυμείτε να ληστέψετε τον Αλλάχ από το δικαίωμά Του να υπακούσετε και να το θελήσετε

Σφετερίζεστε αυτό το δικαίωμα για τον εαυτό σας. «Η νομοθεσία είναι μόνο για τον Αλλάχ» (Yusuf 40). Ο κοσμικός σας φιλελευθερισμός σας οδήγησε να ανεχτείτε και ακόμη και να υποστηρίξετε τα «δικαιώματα των ομοφυλοφίλων», να επιτρέψετε το αλκοόλ, τα ναρκωτικά, τη πορνεία, τα τυχερά παιχνίδια και τη τοκογλυφία και να ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να χλευάζουν όσους καταγγέλλουν αυτές τις βρόμικες αμαρτίες και κακίες.

Ως εκ τούτου, πολεμάμε εναντίον σας για να σας εμποδίσουμε να εξαπλώσετε την απιστία και τη ακολασία σας – ο κοσμικός και εθνικισμός σας, οι διεστραμμένες φιλελεύθερες αξίες σας, ο χριστιανισμός και ο αθεϊσμός σας – και όλη η βλάβη και η διαφθορά που συνεπάγονται. Έχετε κάνει την αποστολή σας να «απελευθερώσετε» τις μουσουλμανικές κοινωνίες. Έχουμε καταστήσει την αποστολή μας να καταπολεμήσουμε την επιρροή σας και να προστατέψουμε την ανθρωπότητα από τις λανθασμένες αντιλήψεις σας και τον αποκλίνοντα τρόπο ζωής σας.

Λόγος 3ος

Στην περίπτωση των αθεϊστών, σας μισούμε και πολεμάμε εναντίον σας γιατί δεν πιστεύετε στην ύπαρξη του Κυρίου και του Δημιουργού σας. Βλέπετε την εξαιρετικά πολύπλοκη φύση των δημιουργημένων όντων και τους εκπληκτικούς και ανεξήγητα ακριβείς φυσικούς νόμους που κυβερνούν ολόκληρο το σύμπαν, αλλά επιμένετε ότι όλα προήλθαν τυχαία και ότι πρέπει κάποιος που είναι μάρτυρας αυτών των θαυμάτων πρέπει να προσβληθεί, να χλευαστεί και να εξοστρακιστεί.

Λόγος 4ος

Σας μισούμε για τα εγκλήματά σας εναντίον του Ισλάμ και κάνουμε πόλεμο εναντίον σας για να σας τιμωρήσουμε για τις παραβάσεις σας κατά της θρησκείας μας.

Λόγος 5ος

Σας μισούμε για τα εγκλήματά σας εναντίον των μουσουλμάνων. Τα drones σας και τα μαχητικά αεροσκάφη σας βομβαρδίζουν, σκοτώνουν και τραυματίζουν τους ανθρώπους μας σε όλο τον κόσμο και οι μαριονέτες σας στα κατεστραμένα εδάφη των μουσουλμάνων καταπιέζουν, βασανίζουν και πολεμούν εναντίον όσων λένε την αλήθεια. Ως τέτοιους, σας πολεμάμε για να σας εμποδίσουμε να σκοτώσετε τους άνδρες, τις γυναίκες και τα παιδιά μας, να απελευθερώσετε εκείνους τους οποίους φυλακίζετε και βασανίζετε και να εκδικηθούμε τους αμέτρητους μουσουλμάνους που υποφέρουν ως αποτέλεσμα των πράξεών σας.

Λόγος 6ος

Σας μισούμε για την εισβολή σας στα εδάφη μας και σας πολεμάμε για να σας απωθήσουμε και να σας οδηγήσουμε έξω. Εφόσον υπάρχει μια ίντσα εδαφικής επικράτειας που πρέπει να ανακτήσουμε, η τζιχάντ θα συνεχίσει να αποτελεί προσωπική υποχρέωση για κάθε μουσουλμάνο.

Οι δύο τελευταίοι λόγοι είναι αυτό που ισχυρίζονται οι διάφοροι ναι-μεν-αλλάδες που θέλουν να πιστεύουν πως η εξωτερική πολιτική της ΕΕ και των ΗΠΑ επηρεάζουν αυτούς τους ανθρώπους και τους οδηγούν στη τρομοκρατία. Αλλά συνεχίζοντας να διαβάζουμε βρίσκουμε την ακόλουθη διευκρίνιση των Ισλαμιστών που βάζει τα πράγματα στη θέση τους και καταρρίπτει μια και καλή αυτή τη τόσο αστεία θέση.


Αυτό που είναι σημαντικό να καταλάβετε εδώ είναι ότι, αν και κάποιοι μπορεί να υποστηρίζουν ότι οι εξωτερικές σας πολιτικές είναι η αιτία του μίσους μας, αυτός ο ιδιαίτερος λόγος είναι δευτερεύων, εξ ου και ο λόγος που τον βάλαμε στο τέλος της παραπάνω λίστας. Το γεγονός είναι ότι ακόμα και αν μας σταματήσατε να μας βομβαρδίζετε, να μας κρατάτε σε φυλακή, να μας βασανίζετε, να μας κακοποιείτε και να κλέβετε τα εδάφη μας, θα συνεχίσαμε να σας μισούμε γιατί ο πρωταρχικός μας λόγος για το μίσος δεν θα πάψει να υπάρχει μέχρι να αγκαλιάσετε το Ισλάμ. Ακόμα κι αν επρόκειτο να πληρώσετε jizyah και να ζήσετε κάτω από την εξουσία του Ισλάμ ταπεινωμένοι, θα συνεχίσουμε να σας μισούμε. Αναμφισβήτητα, θα σταματούσαμε να σας πολεμάμε, καθώς θα σταματούσαμε να πολεμάμε όσους τους απίστους που συνάπτουν μια συμφωνία μαζί μας, αλλά δεν θα σταματούσαμε να σας μισούμε.

Δεν μένει λοιπόν καμία αμφιβολία για το κίνητρο των επιθέσεων των Ισλαμιστών. Δεν θα πρέπει πλέον να αναρωτιόμαστε και να λέμε «μα γιατί», μας το λένε οι ίδιοι πολύ ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές.

Το πρόβλημα με όλους αυτούς που αρνούνται να δεχθούν το λόγο των ίδιων των τζιχαντιστών του ISIS και επιμένουν σε δικές τους θεωρίες που βασίζονται σε τύψεις που μπορεί να έχουν για τυχόν πολιτικές της Δύσης, είναι πως μας αναγκάζουν να κοιτάζουμε αλλού. Κοιτάζουμε άλλες αιτίες και άλλα κίνητρα από τα πραγματικά μας κάνει αδύναμους και μας αφήνει απροετοίμαστους. Όταν σκάσει η βόμβα δίπλα μας θα κοιτάμε αλλού.

Με βάση αυτά λοιπόν δεν μένουν πολλές αμφιβολίες σχετικά με το πως θα πρέπει να κινηθεί η δύση. Η καταστροφή, στρατιωτική και πολιτική, της ISIS της Al Caida και παρόμοιων οργανώσεων πρέπει να γίνει ο στόχος.

Στις χώρες τις Ευρώπης θα πρέπει να γίνει απόλυτα ξεκάθαρο στους μουσουλμάνους που ζούνε εκεί πως οι νόμοι του κράτους είναι πάνω από τους θρησκευτικούς και σε όποιον αυτό δεν αρέσει θα μπορεί να επιστρέψει εκεί από όπου ήρθε ή σε άλλη χώρα όπου η Σαρία είναι σε ισχύ.

Όσο αμφιταλαντευόμαστε και στα πλαίσια μιας πολιτικά ορθής πολυπολιτισμικότητας προσπαθούμε να τους καλοπιάσουμε, τόσο θα πεθαίνουμε εμείς και τα παιδιά μας.

Ο άνθρωπος που πιστεύει σε αυτά που λέει η ISIS δεν έχει τίποτα να χάσει παρά μόνο να κερδίσει. Κερδίζει αν εμείς κάνουμε αυτό που ο ίδιος θέλει και κερδίζει αν πεθάνει στο «πόλεμο» εναντίον μας ως βομβιστής αυτοκτονίας. Κερδίζει έτσι ή αλλιώς! Δεν τον νικάμε λοιπόν με λόγια.

Το πρόβλημα λοιπόν είναι η θρησκεία και ειδικά το Ισλάμ. Ας το πάρουμε απόφαση

***

Πηγή: greeksceptic

Αντικλείδι , https://antikleidi.com

Συναφές: 

Τι συμβαίνει στο μυαλό των τρομοκρατών. Μια νευροβιολογική προσέγγιση

Σχετικά Άρθρα

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

11 CommentsΣχολιάστε

  • Το πρόβλημα είναι οι κάθε είδους και απόχρωσης φασίστες είτε θρησκευόμενοι είτε άθεοι.

  • Αρθρο μπουρδολογίας. Εξαιρώντας τα τσιτατα του ISIS που επιλεγμένα παρουσιαζονται δίκην επιχειρήματος, τα υπόλοιπα γραφόμενα είναι για μη σκεπτόμενους και αμόρφωτους των οποίων την προσοχή επιδιώκει ο γράφων κατευθύνοντας επιπλέον την ανάγνωση εκει που θέλει. Απο όσα ατελείωτα και καμμια φορα φρικτα η προπαγάνδα του ISIS κυκλοφορεί, πολλά θα μπορούσαν να σταχειολογηθούν επιλεκτικά ως επιχειρήματα της οποιασδήποτε θεωρητικολογίας και ανάλυσης.
    Όμως επιτρέψτε μου μια ερώτηση, συμφωνείτε με το συμπέρασμα :
    “Το πρόβλημα λοιπόν είναι η θρησκεία και ειδικά το Ισλάμ. Ας το πάρουμε απόφαση” η όχι ?
    Και αν όχι, γιατί αναδημοσιεύετε το άρθρο (μίσους, ρατσισμού) ενος ανώνυμου ιδιώτη/blogger ?

    • Το άρθρο δεν είναι ρατσιστικό διότι δεν μιλάει για “ράτσες” ή φυλές. Δεν είναι άρθρο μίσους διότι ο υπογράφων δεν μισεί κανένα, ούτε καν την ISIS. Ο συγραφέας επίσης δεν είναι ανώνυμος καθώς στο μπλογκ του το όνομα είναι εμφανές, για όποιον θέλει να το βρει βέβαια.

      Τέλος, αν έχετε πηγές της ISIS που να δείχνουν κάτι διαφορετικό από αυτά που, με πηγές, αναφέρει το άρθρο, τότε παρακαλώ να τα δώσετε. Θα έχει ενδιαφέρον να τα διαβάσουμε και εμείς που γράφουμε μπούρδες.

    • Εγω πιστευω οτι καθε δογμα, ειτε σαν θρησκεια παρουσιαζεται, ειτε σαν φιλοσοφικη η πολιτικη κοσμοαντιληψη, που δεν μπορει να διερευνηθει η να τεθει υπο αμφισβητηση, εμπεριεχει τον κινδυνο να φανατισει τις μαζες και να τις τρεψει σε πραξεις εγκληματικες εναντιον αλλοφρονων, κατω απο τις οποιες κρυβονται συνηθως συμφεροντα καποιων επιτηδειων που ξερουν να χειριστουν την ανοησια και τον οπορτουνισμο πολλων ανθρωπων. Ολες αυτες οι θεωριες που ειναι ανθρωποκεντρικες παρεκτρεπουν τον εγκεφαλο και κανουν το υποκειμενο εγωκεντρικο και μη ανεκτικο σε moderate καλες για το συνολο λυσεις. Η ISIS μας μισει γιατι πληρωνεται για να μας μισει, απο καπου τα πιανουν ολα αυτα τα καλοπαιδακια, που αλλιως θαπρεπε να βρεξουν τον πισινο τους για να φανε ψαρι. Τωρα και τα οπλα τους εχουν και τα λαφυρα τους τα εχουν και τις sex σκλαβες τους τις εχουν, οτι ποθει η ψυχουλα δηλαδη του καθε παρεξηγημενου αξιου υποστηρικτη του θεου δηλαδη, που για αλλα ηταν προορισμενος οταν γεννηθηκε στον κοσμο αυτο που ηρθε κι αλλιως τα βρηκε μπροστα του. Ουτε οι επιθεσεις των drones τους ενδιαφερουν ουτε ο πολεμος στη Συρια που ειναι ουσιαστικα το …”μαγαζι” απο οπου βγαινουν και τα λεφτα…
      Χαιρετω εγκαρδιως

  • Το άρθρο είναι καλό. Βέβαια, ο οποιοσδήποτε γράφει, γράφει από μια δικιά του σκοπιά. Αυτή τον οδηγεί και τον προσδιορίζει – επομένως και τον περιορίζει – ταυτόχρονα. Αλλά αν δεν έχεις δική σου σκοπιά, τότε είσαι σκόρπιος και δεν κάνεις τίποτα. Το άρθρο, συνεπώς, είναι από την σκοπιά μιας σχολής “σκεπτικισμού”, που θεωρεί την θρησκεία πηγή κυρίως μίσους. Πολύ περισσότερο μίσους, παρά αγάπης. Και ενός μίσους το οποίο, εύλογα θα μπορούσε να υποτεθεί ότι θα εξέλιπε εάν εξέλιπε η συγκεκριμένη αιτία που το προκάλεσε. Και η οποία είναι καθαυτό θρησκευτική. Απόλυτα σεβαστή, η άποψη αυτή – ακόμα κι αν κάποιος έχει τις δικές του “σκεπτικές” επιφυλάξεις, δεν είναι εδώ η ώρα να τις συζητήσουμε – κερδίζει ακόμα περισσότερο τον σεβασμό μας όταν λέει κάτι το οποίο ξεφεύγει από τις παρωπίδες του politically correct.

  • Και για να συνεχίσουμε (το άρθρο έχει ενδιαφέρον, εξίσου και η αλληλογραφία που προκάλεσε).
    Σχολιάζοντας, λοιπόν, την αλληλογραφία:
    Ο κ. Πάνου, ένα “πολιτικό Politically correct”, που ευδοκιμεί στην Ελλάδα, πρόβλημα έχει τα στερεότυπα (ο “φασισμός”, όπως τον χρησιμοποιεί, είναι ένα τέτοιο στερεότυπο).
    Σχολιασμοί με την γλώσσα του “Οδυσσέα” δείχνουν “αντιστάσεις” οι οποίες κρύβουν μια σκέψη πολύ κατώτερη απ’ αυτή του άρθρου.
    Υ.Γ. Όσον αφορά τις “σκεπτικές επιφυλάξεις στον σκεπτικισμό”: Ο Στραβίνσκι (ο Ιγκόρ) έλεγε ‘αν η κριτική είναι τέχνη, δεν μπορεί να ξεφύγει την κριτική μας”. Έτσι κι ο σκεπτικισμός, “θέλει τον σκεπτικισμό του”, αλλά εκεί που έχει να πει, πρέπει να’ σαι σε θέση και να το πάρεις. Κι εδώ είναι αρμόδιος, όπως ένας καλός οδοντογιατρός για το δόντι σου, που σε πονάει.
    (άμα σε πονάει το μάτι σου, θα πρέπει να διαλέξεις άλλη ειδικότητα).

  • … και για να μην σας αφήσω με την απορία για το ανέκδοτο με τους “δέκα καφέδες”: είχαν πάει δέκα άτομα σε ένα καφενείο, έρχεται το γκαρσόνι να πάρει παραγγελία. Ο ένας τον θέλει “Ελληνικό”, ο άλλος πολλά βαρύ και όχι, ο τρίτος μέτριο, ο τέταρτος γλυκύ βραστό, ο πέμπτος “σκέτο” … ακούει τις παραγγελίες το γκαρσόνι, και τους λέει: “δηλαδή θέλετε δέκα καφέδες!” και πάει μέσα για την … εκτέλεση!
    (της δεκαετίας του 70)

  • [το σχόλιο αυτό το άφησα κατά λάθος σε διπλανό άρθρο. Αντί να ρωτάει ο αναγνώστης ” ποιο είναι το ανέκδοτο με τους δέκα καφέδες”, θα ρωτάει “πού είναι το ανέκδοτο με τους δέκα καφέδες”]

    Βλέπω, θέλει μια κουβέντα ακόμα.
    Η αξία του άρθρου του greekskeptic είναι ότι προσδιορίζει με ακρίβεια τον ειδικό λόγο για τον οποίο ένας τζιχαντιστής κάνει πράγματα που δεν θα’ κανε, λ.χ., ένας συμμορίτης ενός καρτέλ ναρκωτικών του Μεξικού. Και οι δύο έχουν μια ελευθερία κινήσεως έναντι του νόμου, “ανήκουν” κάπου, έχουν (ή έχουν βλέψεις σε-) γυναίκες (για τους άντρες-μέλη) και χρήματα, και οι δυο κόβουν κεφάλια (αν έχετε παρακολουθήσει), σκοτώνουν, βασανίζουν κ.τ.λ., αλλά οι συμμορίτες ενός καρτέλ ναρκωτικών δεν καβαλάνε ένα φορτηγό να πέσουν σε μια παραλιακή γεμάτη κόσμο που παρακολουθεί πυροτεχνήματα.
    Η “ειδοποιός διαφορά” είναι η ειδική εκδοχή της θρησκείας που πιστεύουν οι πρώτοι.
    Το ίδιο ισχύει και για την υπεργενίκευση του “φασισμού”. Θυμίζει το ανέκδοτο με τους “δέκα καφέδες”.

    • Χρησιμοποίησα την πολιτική έκφραση του αυταρχικού χαρακτήρα, τον οποίο και εννοώ γράφοντας “φασίστες”. Διασκεδαστικό το ανέκδοτο, αλλά θα μου επιτρέψετε: “τι λάχανα, τι μπρόκολα”. Ο συμπαθής καφετζής δεν είναι “αυταρχικός”, αλλά “πρακτικός” (κατά τη γνώμη μου), καθώς την επιλογή άλλου καφενείου δεν τους την απέκλεισε….

  • Συμφωνούμε ότι η έκφραση “φασίστες” είναι υπερβολικά γενική, και αγνοεί, αν δεν αρνείται, ορισμένες διακρίσεις που θέτει το μυαλό, αργά ή γρήγορα. Η αρχαία φιλοσοφία έτσι προχώρησε, με διακρίσεις. Το ίδιο κάνει και ο σύγχρονος πραγματισμός. Stongly recommended!